איזה כייף לכם, אתם עומדים לטוס לחופשה בחו"ל! או… בארץ. אולי זו בכלל נסיעת עסקים? האמת היא שזה לא כל כך משנה מהי מטרת הנסיעה, חשוב שתארזו נכון וחכם על מנת להקל על עצמכם ככל האפשר לאחר שתגיעו ליעד, תפרקו את המזוודה ותתחילו להשתמש במה שהיא מכילה.

שנתחיל?

לפני הכל שני טיפים מקצועיים ממקצוענים: אם בכוונתכם לשוטט בין חנויות ולרכוש מלתחה שלמה במבצעים ובסיילים הגדולים שמתקיימים מעת לעת- כדאי שתארזו פחות ככל האפשר כדי שתהיה לכם אפשרו למלא את המזוודה ברכישות החדשות, כלומר נסו להשאיר אותה ריקה למדי.

טיפ נוסף למי שנוסע לזמן קצר בלבד: ארזו רק את הפריטים ההכרחיים בטרולי (מזוודה המורשית בד"כ לעלות אתכם למטוס ואיננה צריכה להישלח לתא המטען). ותרו על מזוודה מעבר לכך. כך תצאו משדה התעופה במהירות רבה ויהיה לכם קל מאד להתנייד ממקום למקום.

שימו לב- לכל חברת תעופה יש מידות שונות של מזוודות מבחינת הרשות להעלותן למטוס. בדקו לפני הטיסה מהן המידות המאושרות בחברת התעופה בה אתם טסים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון מזוודות טרולי מומלצות במחירים מושלמים מבית המותג סמסונייט מס' 1 בעולם מאז 1910 עת החברה הוקמה בדנוור קולורדו שבארה"ב.

וכעת- מספר עקרונות אריזה חשובים שיקלו עליכם מאד, באחריות:

  1. ארזו פריטים אשר מתכתבים זה עם זה מבחינת הגוונים והסגנון, כדי שתוכלו לבצע "מיקס אנד מאצ'" בין כל הפריטים. נעליים בצבעים בסיסיים שיתאימו לכל בגד, סטים שיכולים להתחלף זה עם זה באופן מודולרי, תכשיטים שמתאימים לכל בגד שתבחרו ללבוש. כך תוכלו לארוז כמות מצומצמת יותר ועדיים תהיו מוכנים לכל אירוע אליו תלכו. אם אתם לוקחים זוג נעליים כבדות וזוג קליל יותר- נעלו לטיסה את הזוג המשמעותי יותר מבחינת הגודל.
  2. ארזו הלבשה תחתונה בשקית נושמת ונפרדת משאר הבגדים. זה ישמור על ההלבשה התחתונה שלכם מלכלוך לא רצוי וגם יקל עליכם במציאת הפריטים הללו.
  3. אל תקפלו. תגלגלו! כך תשמרו על הבגדים מקמטים וגם תחסכו מקום רב לעוד פריטים שאתם רוצים וצריכים. טיפ טוב: ניתן לדחוס את הפריטים המגולגלים בתוך נעליים.
  4. הניחו פריטים שבירים ו/או מועדים לנזילה עטופים באופן הטוב והמגן ביותר והניחו אותם בין בגדים. רוב הסיכויים שכך לא יאונה להם כל רע. שימו לב כי אם הנכם לוקחים מזוודה למטוס לרוב לא תוכלו לעלות אתכם פריטים נוזליים מעל 100 מ"ל.
  5. האתגר אינו תמיד כמות הפריטים במזוודה, אלא המשקל שלה (שוב, כל חברת תעופה והמשקל אותו היא מאשרת בטרם היא גובה תשלום על מטען עודף). משקל מזוודות הוא פריט מצוין וחשוב למקרים הללו. זו רכישה חד פעמית אשר תחסוך לכם כסף פעמים רבות.
  6. יש לכם עוד טיפים? שאלות? תהיות? היכנסו לאתר שלנו Loopi.co.il וכתבו לנו. נשמח לענות על הכל.

והכי חשוב: שתהיה לכם טיסה נעימה ושהות נפלאה בכל יעד אליו תגיעו.