שאלות נפוצות

האם בטוח להזין את פרטי האשראי באתר ?

האתר הבנוי בתקן בינלאומי מחמיר המיועד לאבטחה מרבית על כרטיסי האשראי כך שאנו לא מקבלים או רואים את פרטי הכרטיס ותוכנת הסליקה לא שומרת את פרטי האשראי כמתחייב בחוק. האתר מאובטח בתקן מחמיר ביותר ומאושר ע"י כל חברות האשראי בארץ ובעולם.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?

ניתן לבצע רכישה טלפונית, תוכלו לפנות למוקד המכירות בהודעת וואצאפ למספר 054-9132090 (או דרך כפתור הוואצאפ באתר) או לטלפון 4967* ואחד מהנציגים המקצועיים שלנו ישמח להעניק לכם שירות.

מה עושים אם המזוודה נקרעה או נשברה ?

לרוב מזוודה נקרעת או נשברת כתוצאה מהשלכות הסבלים בשדה התעופה. במקרה כזה יש לגשת לדלפק המטפל בפניות נוסעים בטרם יציאה מאולם המכס בשדה התעופה או לפתוח דרישת תלונה באתר חברת בתעופה יחד עם צילום הנזק למזוודה. חברת התעופה מודעות לכך ומספקות את הפיצוי, התיקון או ההחלפה של המוצר שניזוק כפי שמחייב אותם החוק במקרים אלו.

האם כדאי לנעול את המזוודה בשדה התעופה ?

אנו לא ממליצים לנעול מזוודות מכמה סיבות: (1) חברות תעופה רבות אינן מאפשרות נעילת מזוודות. במקרים מסוימים,במידה וקיים חפץ חשוד המתגלה בשיקוף, חברות התעופה עשויות לשבור או לקרוע את ראשי הרוכסן ולהסב נזק למזוודה. (2) נוכחנו לדעת שמי שרוצה לגנוב ממזוודה – יגנוב למרות המנעול. יש כל מיני דרכים לפתוח רוכסנים ולסגור אותם מבלי שיראה כאילו נפרצו ולכן המנעול חסר משמעות ברבים מהמקרים.

איך מבטלים הזמנה באתר ?

 על הלקוח ליצור קשר באמצעות צור קשר באתר או דרך המייל \ ווטסאפ באתר.
במידה וטרם נשלח המוצר ליעדו תבוטל העסקה. במידה והמוצר נשלח/ הגיע לבית לקוח,
באפשרות הלקוח לבטל את העסקה ולקבל כספו בחזרה או לבחור מוצר חלופי לשיקול דעתו,
בניכוי דמי ביטול לפי החוק ובניכוי עלויות המשלוח (גם במקרה והמשלוח חינם). על הלקוח להחזיר את המוצר כשהוא באריזתו המקורית עם התג וללא פגם או נזק וללא שנעשה בו שימוש.

כמה שנות אחריות יש על המוצרים באתר ואיך מקבלים אותם ?

כל מוצר שנרכש אצלנו מגיע עם אחריות על קלקולים ופגמים בייצור. משך תקופת האחריות נקבע ע"י היצרן/ יבואן ומשתנה ממוצר למוצר כפי שמוצגת במדיניות האחריות ובדף המוצר באתר. בעת מימוש האחריות יש להציג קבלה כהוכחת רכישה.