מזוודות וטרולים

בעקבות הכאוס בשדות תעופה רבים בעולם ומחסור חמור בעובדים ובסבלים, מזוודות רבות לא מגיעות ליעד כך שכמות האבדות של מזוודות שנשלחו למטוס, עולה בשנים האחרונות.

מצוקה זו הולידה כוכבת חדשה - מזוודת טרולי, או בשמה הנוסף: מזוודת עליה למטוס, אותה מזוודה שאתם מעלים אתכם למטוס כך שתהיו בטוחים שהמזוודה תגיע עמכם ליעד.

כך למשל משפחה של ארבע נפשות יכולה להמריא עם ארבע מזוודות טרולי. אחת לכל בן משפחה וכך לכל אחד מבני המשפחה יש את הציוד האישי שלו כך שגם אם תשלחו מזוודה גדולה לבטן המטוס והיא לא תגיע ליעד עדיין יהיו ברשותכם ביגוד וציוד לפחות לחלק מזמן השהות בחו"ל.

יתרון נוסף ומובהק בנסיעה עם מזוודת טרולי או תיק טרולי מתייחס גם להליך טרום הטיסה, רוב חברות התעופה בעולם מאפשרות לבצע צ'ק אין מוקדם אונליין באתר שלהם או באפליקציה ומאפשרות לנוסעים הבאים לטיסה עם כבודת יד בלבד לחסוך מעצמם את התור לצ'ק אין ואת התור הארוך לדלפקים למסירת כבודה ולהגיע ישר למסלול המהיר.

מזוודת טרולי מומלצת

כשמדובר בבחירת טרולי, חשוב לקחת בחשבון את איכות החומרים, המשקל והנוחות בנשיאה. בנוסף, המחיר הוא גורם משמעותי בקבלת ההחלטה.

אז כמה עולה טרולי? מחיר טרולי משתנה בהתאם למותג, יכולת הרחבה מובנית במזוודה, איכות החומרים ולגודל המזוודה, וניתן למצוא מגוון אפשרויות בטווח מחירים רחב.

המחירים יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים למותגים בסיסיים ועד לאלפי שקלים למזוודות טרולי יוקרתיות עם תכונות מיוחדות כמו נעילת TSA ותאים מרובים. כשאתם בוחרים טרולי, חשוב למצוא את האיזון בין איכות למחיר כדי להבטיח שתהנו ממוצר עמיד ונוח לשימוש.

לפני שדוחסים את כל הציוד לחופשה בטרולי כדאי לשים לב למספר דברים מהותיים:

לכל חברה יש הגדרות לכבודת היד המותרת לעלייה למטוס. באתרי החברות ניתן למצוא פירוט לגודל ולמשקל המותר ועל פיו להתאים את גודל ומשקל הכבודה. כך למשל באל על משקל מזוודת הטרולי תהיה עד 8 ק"ג ובגודל 56x45x25 ס"מ. כמו כן, שימו לב כי ציוד נוזלי כגון שמפו וכו' מוגבל וברוב החברות ניתן לשים במזוודת הטרולי בקבוקים אטומים של לא יותר מ-100 מ"ל.

ניתן לעיין במידות הטרולי המותרות גם בכתבה במתייחסת לכך בבלוג שלנו באתר LOOPI או באתרי חברות התעופה.

אנו Loopi אתר המזוודות של ישראל. חברתנו מייבאת את מיטב המותגים האיכותיים מהעולם בעיקר מארה"ב קנדה גרמניה אנגליה וסין. מטרתנו להנגיש ללקוחות את המוצרים האיכותיים ביותר, מותגים איכותיים במחיר נוח וזאת ע"י יבוא ישיר לצרכן היישר מחברות המותג בחו"ל וללא פערי תיווך.

באתר שלנו תמצאו מבחר רב של מזוודות ותיקים במגוון גדלים ותיקים. תוכלו לבחור מזוודת טרולי בדיוק עבור הצרכים שלכם ולהנות מדגמים של מזוודת טרולי במבצע.

את כל המוצרים ניתן לקבל במשלוח מהיר וחינם עד לבית עד 3 ימי עסקים או לאסוף באופן עצמאי ממחסני החברה.

מוקד מכירות ושירות:  4967* או ווצאפ: 054-9132090 

מחסן לוגיסטי:  סלע 4, אזה"ת הר טוב לניווט ב-WAZE יש להקיש לופי בית שמש