שאלות ותשובות נפוצות

האתר הבנוי בתקן בינלאומי מחמיר,המיועד לאבטחה מרבית על כרטיסי האשראי כך שאנו לא מקבלים או רואים את פרטי הכרטיס, ותוכנת הסליקהלא שומרת את פרטי האשראי כחוק.האתר מאובטח בתקן מחמיר, השומר על לקוחותיו, בו משתמשים אנשים מכל העולם לרכישה ותשלום.

ניתן לבצע רכישה טלפונית, תוכלו לפנות אלינו בהודעת ווטסאפ למספר 054-9132090 ונשמח להעניק לכם שירות.

לרוב מזוודה נקרעת או נשברת כתוצאה מהשלכות הסבלים. במקרה כזה יש לגשת לדלפק המטפל בפניות נוסעים בטרם יציאה מאולם המכס בשדה התעופה. חברת התעופה מודעות לכך ומספקות את הפיצוי/ התיקון/ ההחלפה של המוצר שניזוק.

אנו לא ממליצים לנעול מזוודות מכמה סיבות: (1) חברות תעופה רבות אינן מאפשרות נעילת מזוודות. במקרים מסוימים,במידה וקיים חפץ חשוד המתגלה בשיקוף, חברות התעופה עשויות לשבור או לקרוע את ראשי הרוכסן ולהסב נזק למזוודה. (2) נוכחנו לדעת שמי שרוצה לגנוב ממזוודה – יגנוב למרות המנעול. יש כל מיני דרכים לפתוח רוכסנים ולסגור אותם מבלי שיראה כאילו נפרצו ולכן המנעול חסר משמעות ברבים מהמקרים.

 על הלקוח ליצור קשר באמצעות צור קשר באתר או דרך המייל \ ווטסאפ באתר.
במידה וטרם נשלח המוצר ליעדו תבוטל העסקה. במידה והמוצר נשלח/ הגיע לבית לקוח,
באפשרות הלקוח לבטל את העסקה ולקבל כספו בחזרה או לבחור מוצר חלופי לשיקול דעתו,
בניכוי דמי ביטול לפי החוק ובניכוי עלויות המשלוח. על הלקוח להחזיר את המוצר (באמצעות
משלוח על חשבון המזמין) כשהוא באריזתו המקורית עם התג וללא פגם או נזק וללא שנעשה
בו שימוש.

כל מוצר שנרכש אצלנו מגיע עם אחריות על קלקולים ופגמים בייצור. משך תקופת האחריות נקבע ע"י היצרן/ יבואן ומשתנה ממוצר למוצר כפי שמוצגת במדיניות האחריות. בעת מימוש האחריות חובה להציג קבלה כהוכחת רכישה.