בעקבות הכאוס בשדות תעופה רבים בעולם ומחסור חמור בעובדים ובסבלים מזוודות רבות לא מגיעות ליעד כך שכמות האבדות של מזוודות עלתה בחודשים האחרונים בעשרות אחוזים לעומת העבר כך מדווחים בחברות התעופה. מצוקה זו הולידה כוכבת חדשה מזוודת הטרולי או בשמה הנוסף מזוודת עליה למטוס, אותה מזוודה שאתם מעלים אתכם למטוס כך שתהיו בטוחים שהמזוודה תגיע עמכם ליעד. כל למשל משפחה של ארבעה נפשות יכולה להמריא עם ארבעה מזוודות טרולי אחת לכל בן משפחה וכך לכל אחד מבני המשפחה יש את הציוד האישי שלו כך שגם אם תשלחו מזוודה גדולה לבטן המטוס והיא לא תגיע ליעד עדיין יהיו ברשותכם ביגוד וציוד לפחות לחלק מזמן השהות בחו"ל.
יתרון נוסף ומובהק בנסיעה עם מזוודת טרולי בלבד מתייחס גם להליך טרום הטיסה, רוב חברות התעופה בעולם מאפשרות לבצע צ'ק אין מוקדם אונליין באתר שלהם או באפליקציה ומאפשרות לנוסעים הבאים לטיסה עם כבודת יד בלבד לחסוך מעצמם את התור לצ'ק אין ואת התור הארוך לדלפקים למסירת כבודה ולהגיע ישר למסלול המהיר.
לפני שדוחסים את כל הציוד לחופשה בטרולי כדאי לשים לב לכמה דברים מהותיים:
לכל חברה יש הגדרות לכבודת היד המותרת לעלייה למטוס. באתרי החברות אפשר למצוא פירוט לגודל ולמשקל המותר ועל פיו להתאים את גודל ומשקל הכבודה. כך למשל באל על משקל מזוודת הטרולי תהיה עד 8 ק"ג ובגודל 56x25x46 ס"מ. כמו כן שימו לב כי ציוד נוזלי כגון שמפו וכו' מוגבל וברוב החברות ניתן לשים במזוודת הטרולי בקבוקים אטומים של לא יותר מ-100 מ"ל.
ניתן לעיין במידות הטרולי המותרות גם בכתבה במתייחסת לכך בבלוג שלנו או באתרי חברות התעופה.
אז אם תרצו להיות בטוחים שהציוד החשוב שלכם יגיע אתכם לחופשה בחו"ל טוסו עם מזוודת טרולי או כאופציה יחידה או כתוספת למזוודה הגדולה שתשלחו לבטן המטוס.