עסקים תמיד הלכו יד ביד עם מזוודה. כולנו זוכרים אותן, את מזוודות הג'יימס בונד המלבניות והמיתולוגיות. לעתים היה להם מנעול מרשים כדי שאדם זר חלילה לא יוכל לפתוח אותן, בסרטים הן סימלו סטטוס עסקי בלתי מתפשר והן תמיד, אבל תמיד מלאות באין ספור מסמכים. הן היו מאד גבריות ומאד גנריות מבחינה עיצובית- לא משנה עד כמה יוקרתיות או ממותגות.

ניתן עדיין לראות אותן וכבודן במקומן מונח, אבל אין ספק שהדור החדש של אנשי העסקים כבר נושא על גבו את תיק העסקים הנפוץ מכולם- תיק הגב.

כשאנחנו מדברים על תיק גב, אנחנו כבר לא מדברים על תרמיל רנדומלי או ילקוט סתמי בתיכון. בעשורים האחרונים, עם כניסתו של המחשב הנישא לחיינו והפיכת עולם ההיי-טק ליקום מרכזי במיוחד ביום יום של רבים מאתנו, מזוודת עסקים היא כבר לא הפתרון האולטימטיבי.

אנחנו סוחבים משרד על הגב, לא פחות ולא יותר. הפריטים היחידים שלא נמצאים בתיק שלנו הם שולחן ולא רחוק היום שגם הם יתקפלו אל תוך התיק בפטנט ייחודי :-).

וכשאנחנו סוחבים על הגב מחשב, מסמכים, פלאפון, כלי כתיבה, מטען וחפצים נוספים בעלי משקל- אנחנו לא יכולים להקל ראש באיכות ובנוחות שנמצאת לנו על הכתפיים. איכות, נוחות- ויופי.
אנו מחפשים תיק שהוא ברוח התקופה המתאים לאנשים עסקים , סטודנטים ותלמידי בית ספר עם כתפיות מרופדות ושלל תאים להטענת טלפונים ניידים ומחשבים ניידים.

אנחנו רוצים שתיק הגב שלנו ייפתח וייסגר בקלות כי אנחנו מקיימים כמה וכמה פגישות וחוזרים על הפעולה הזו אין ספור פעמים, אנחנו רוצים שהוא יהיה נחמד לגב שלנו כי אנחנו סוחבים אותו שעות רבות על הגב, אנחנו רוצים שהגישה לכל פריט בתיק תהיה קלה ונוחה, אנחנו רוצים שהוא יהיה עמיד בפני גניבות ובפני כל מזג אוויר מחום כבד ועד מים ואנחנו רוצים שהוא יהיה מספיק יפה ומרשים כי… כי למה לא בעצם?

האבולוציה החיצונית שעברה על תיקי הגב של חברות רבות היא מהירה ומדהימה. מותגים רבים מציעים לנו תיקי גב יפיפיים, איכותיים, במגוון צבעים ולא רק החום/ שחור/ אפור המסורתיים. החומרים מהם עשויים התיקים בלתי נגמרים והפיצ'רים השונים שהתיקים מכילים בתוכם פורשים בפנינו עולם חדש לחלוטין של טכנולוגיות והנדסת מוצר.

התיקים מתאימים לקשת רחבה של אביזרים כמו טאבלטים ומחשבים נישאים בגדלים שונים ומגינים עליהם. חובבי הסטיילינג שבינינו (לא רק אנשים שאסתטיקה חשובה להם אלא סטייליסטים של ממש) ימצאו תיקי גב עם הדפסים מיוחדים, צורות ייחודיות ומראה מקורי.

אצלנו באתר לופי בחרנו להביא לכם את התיקים מבית המותג סמסונייט שהוא מותג מס' 1 בעולם ללא עוררין מזה שנים, תמצאו הכל ולכולם. אם אתם עדיין בעניין של מזוודת עסקים- תוכלו לבחור במזוודה על גלגלים, נוחה, יעילה ומצוינת תיק גב או מזוודה בכל גודל וצבע.

כך שאצלנו תקבלו תיק עמיד לאורך זמן מחברת סמסונייט מותג מס' 1 בעולם, חברה שהוקמה ב-1910 בדנוור ארה"ב ומאז ועד היום מתמקדת בייצור תיקי גב ומזוודות והנה החברה המוכרת והאיכותית ביותר בעולם הזוכה מידי שנים בתחרויות לתיקים ומזוודות מבחינת עמידות ועיצוב.

מבחינת תיקי גב- אנו שמחים להציע לכם קולקציה מושלמת של תיקי גב מבית סמסונייט, מותג ידוע, מוביל ואיכותי. מצבע צהוב בוהק ועד אדום, שחור או כחול. עשוי ניילון או בד, מיועד למחשב או רק למסמכים, ללימודים שמתחילים ממש בקרוב או לעבודה- כל אחד ואחת ימצאו אצלנו את תיק הגב הנכון ביותר בעבורו כשבשורה התחתונה תמיד יהיו בו שלושה אלמנטים עליהם לא נתפשר לעולם, האלמנטים שהוזכרו בתחילת הכתבה ומבחינתנו הם הבסיס לכל תיק גב באשר הוא- איכות, נוחות ויופי.

תוסיפו לזה ייבוא מקביל של מותג פרימיום שחוסך לכם מאות שקלים כך שתקבלו מחיר שאין לו תחרות וקיבלתם קניה מנצחת עם שרות ללא פשרות!