תיק גב. אנחנו משתמשים בו כל הזמן ולכל כך הרבה מטרות. ללימודים, למשרד, לטיולים, הוא על הגב שלנו כל כך הרבה שעות! אז כדאי שנדע לבחור את ה-אחד, לא ?
קיימים הרבה מאד מותגים וסוגים של תיקי גב. המותג הוא בהחלט פרמטר חשוב, אבל לפני שבוחרים את המותג, כדאי שנחשוב על עוד כמה פונקציות חשובות שהתיק צריך למלא בחיינו.

אז מה אנחנו צריכים לקחת בחשבון כשאנחנו עומדים לקנות תיק גב חדש ?

מאיזה חומר התיק עשוי
האם הוא עמיד בפני גשם, האם הוא קליל או כבד ועד כמה הוא עמיד באופן כללי. כמובן שהמחיר של תיק הגב יושפע מכך. מומלץ לבחור תיק איכותי מחברה מוכרת וותיקה המייצרת את התיקים מאיכות חומרים גבוהה דבר שיבטיח שהתיק יחזיק לשנים רבות ובצע לא ידהה לאחר מס' חודשים מועט דבר שיגרום לעוגמת נפש.

כיצד הוא מתוכנן מבפנים
כמה תאים יש לתיק, כיצד הם ממוקמים ולמה הם מיועדים. אין ספק, הארגון מאד משמעותי משום שלכל אחד העדפה ומטרה משלו לגבי החלוקה הפנימית של התיק. ישנם תיקים המיועדים לתא מרופד למחשב נייד ובמקביל גם תא לאייפד.

תכולה
מהו גודלו הפנימי של תיק הגב, כמה משקל הוא יכול לשאת, אילו פריטים נוכל לשים בתוכו מבלי לחשוש שהוא יקרע ולא יעמוד במשקל התכולה שלו, הרי חלק מתיקי הגב מיועדים למסמכים וחלק למחשבים ניידים. שימו לב לכך בבחירת התיק.

מחיר
המחירים משתנים בהתאם לרמת המותג, החומרים מהם עשויים התיק והגודל. לכל אחד מאיתנו הגדרת מחיר משלו וכדאי לזכור שאנחנו רוצים תיק גב שישאר איתנו לאורך זמן וישרת אותנו תוך כדי שהוא שומר על איכותו ולא מתבלה במהרה.

פיצ'רים יחודיים
חשוב לדעת שכיום ניתן למצוא אלמנטים יחודיים כמו תאים נסתרים שימנעו גניבות מהתיק, רצועות שניתן להוסיף, ריפוד יוצא דופן, רצועה להלבשה על המזוודה דבר מאוד שימושי וכמעט חובה היום , תא לדרכון וכו' שימו לב לתיקים המציעים פיצ'רים שכאלה. חלקם יתגלו כשימושיים מאד.

נוחות
ואחרי שהתמקדנו בנתונים של התיקים עצמם, כדאי לחשוב גם על התאמתו לגוף שלנו, בדגש על הכתפיים והגב. כשאנחנו בוחרים תיק גב חדש, אנחנו צריכים לזכור שהיציבה שלנו, זקיפות הגב וההליכה הנוחה מושפעים מאד מהתיק שמונח עלינו לאורך שעות היום. כדי לשמור על עצמנו ועל גופנו, כדאי לבחור את התיק הנוח ביותר, מבלי לזלזל בנתונים האחרים.

מבחר תיקי הגב שתמצאו הוא עצום. מגוון הצבעים, חומרי הגלם, העיצובים והמותגים פורש בפניכם אינספור הזדמנויות למצוא את תיק הגב האולטימטיבי מבחינתכם. אז לסיכום בחרו תיק מחברה מוכרת וותיקה ואל תתפשרו על האיכות.

אז למה אתם מחכים? עכשיו אתם רק צריכים לבחור!